Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada “Què hem de tenir en compte quan signem un contracte de lloguer?”

21 març @ 18:30 - 20:00

Vols saber què has de tenir en compte quan signis un contracte de lloguer? 👀 No et perdis la xerrada on abordarem:

🔑 Què és un contracte de lloguer d’habitatge? ⚖️ La regulació legal i les condicions per ser conforme. ⏳ La durada del contracte. 💰 Obligacions econòmiques i drets del llogater. 👷‍♀️ Obres i reparacions a l’habitatge llogat. 🏡 Contracte de lloguer vs contracte de temporada. 🚫 Situacions abusives que cal evitar. 🗣️Serveis d’assessorament i mediació.

💬 Inscriu-te a la sessió !La realització dependrà del nombre d’inscrits.

Apunta la data!

Organitza: Departament de Joventut amb el suport de la XNEJ i l’Oficina Jove del Vallès Oriental. 🌍

◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸◂▸
#Habitatge #DretHabitatge #lloguer #Montornèsdelvallès #Montornèsnord #VallèsOriental #joventut #Montornèslopeta #somosmotivaos #ejSatelit #cjsputnik

Per a més informació es poden adreçar al WhatsApp 673 532 609 o als perfils de Joventut Montornès a Instagram, Twitter i Facebook.

Mostra els detalls

Data:
21 març
Hora:
18:30 - 20:00
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

CENTRE JUVENIL SPUTNIK
Carrer Molí núm. 28
Montornès del Vallès, Barcelona 08170 Espanya
+ Mapa de Google