Torna la Mini cup

El dissabte 27 de setembre es durà a terme la segona edició del torneig “Mini Cup”, un torneig de futbol amb cartes especials, per a joves nascudes entre el 2010 i 2013. La proposta va sortir triada a l’Assemblea Jove 12-17 dels pressupostos participatius #KOSMOS.

Es poden apuntar un total de 16 equips, 4 equips per a cada categoria (2010, 2011, 2012 i 2013), que jugaran de manera alterna entre les 14h i les 21h. El torneig es disputarà al recinte Cruyff Court de Montornès nord. La data límit per les inscripcions és el 23 de setembre de 2025. Es poden inscriure equips mixtes de 5 (és el mínim de persones per equip que jugaran) a 9 persones.

Els partits tindran una durada de 10 minuts i serà en format lligueta i eliminatòria. Durant els partits hi haurà aturades per treure cartes que poden canviar les condicions del joc.

INFORMACIÓ CLAU:

  • 🗓️ Data: Dissabte 27 de setembre a partir de les 14 h
  • 📍 Lloc: Recinte Cruyff Court
  • 🌟 Places limitades
  • 🔞 Edat: Activitat per a joves nascudes del 2010, 2011, 2012 i 2013 Montornès del Vallès. 
  • 📝 Inscripcions: a la web de Joventut

MÉS INFORMACIÓ:

📲 WhatsApp: 673 532 609
📧 Correu: joventut@montornes.cat
🌐 Web: www.joventut.montornes.cat
📱 Instagram i TikTok: @joventutmontornes
📘 Facebook: Joventut Montornès

Us deixem imatges de l’edició de l’any passat: